![]() |
|
home | informatie | vragen | bestellen | contact |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
Vragen- Wat is de levertijd?- Leveren jullie ook in het buitenland? - Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling? - Wat moet ik doen met een gebroken letter? - Kan ik een letter na-bestellen? - De naam die ik wil heeft maar 4 letters, welke kleuren krijg ik dan? - Zijn andere kleuren of kleuren-volgorde mogelijk? - Mijn kruk is beschadigd. Wat nu? - Waar kan ik met mijn klacht terecht? - Ik heb een puzzelkruk ontvangen maar weet niet van wie. - Wat doet Youmi met mijn gegevens? Wat is de levertijd? De levertijd is tegenwoordig 3 à 4 weken, rekenend vanaf het moment van betaling. Terug naar boven. Leveren jullie ook in het buitenland? Ja, de Youmi® puzzelkrukken worden over de gehele wereld verscheept. O.a.: Belgie, Luxemburg, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Groot-Brittannie, Oostenrijk, Zwitserland, Italie, Canada, USA, Costa Rica, Verenigde Arabische Emiraten, China, Japan, Hong Kong, Fillipijnen, Singapore, Colombia en zelfs Australie. De kosten voor landen buiten Europa zijn wel wat hoger. Vraag via de contactpagina een offerte aan. Terug naar boven. Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling? Zodra je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je een bevestiging per e-mail van de betaling en van de bestelling. Terug naar boven. Wat moet ik doen met een gebroken letter? Het eenvoudigst is dit te verhelpen met wat houtlijm en de letter dan in een klem vast zetten. Als dit netjes gedaan is, is dit nagenoeg onzichtbaar. Mocht dit niet mogelijk of te lastig zijn dan kan de letter opgestuurd worden naar: Youmi Puzzelkrukken; Vosmaerlaan 9; 1401 BZ BUSSUM (dit kan per gewone brievenpost). Dan zullen wij onze best doen om de letter te repareren. Terug naar boven. Kan ik een letter na-bestellen? Letter zijn na te bestellen via de losse-letter-bestelpagina. Terug naar boven. De naam die ik wil heeft maar 4 letters, welke kleuren krijg ik dan? De volgende kleurvolgorde hanteren wij: Bij 2 letters: rood + blauw Bij 3 letters: rood + geel + blauw Bij 4 letters: rood + geel + groen + blauw Bij 5 letters: rood + oranje + geel + groen + blauw Bij 6 letters: rood + oranje + geel + groen + blauw + rood Bij 7 letters: rood + oranje + geel + groen + blauw + rood + oranje Bij 8 letters: rood + oranje + geel + groen + blauw + rood + oranje + geel Bij 9 letters: rood + oranje + geel + groen + blauw + rood + oranje + geel + groen Bij 10 letters: rood + oranje + geel + groen + blauw + rood + oranje + geel + groen + blauw Bij 11 letters: rood + oranje + geel + groen + blauw + rood + oranje + geel + groen + blauw + rood Terug naar boven. Zijn andere kleuren of kleuren-volgorde mogelijk? Onze standaard kleuren zijn: rood, oranje, geel, groen en blauw, in deze volgorde. Een andere volgorde is mogelijk. Andere kleuren niet! Wil je toch andere kleuren dan raden wij je aan om de ongekleurde versie van de puzzelkruk te bestellen, je kunt deze dan geheel naar eigen wens kleuren. Terug naar boven. Mijn kruk is beschadigd. Wat nu? Stuur in een email de aard en oorzaak van de schade, liefst met foto's. Aan de hand van die gegevens kunnen wij beoordelen wat de vervolgstappen zullen zijn. Terug naar boven. Waar kan ik met mijn klacht terecht? Ben je ergens niet tevreden over? Laat het ons weten! Mail ons of vul het contactformulier in. Wij doen ons best om de klacht netjes op te lossen. Terug naar boven. Ik heb een puzzelkruk ontvangen maar weet niet van wie. Mail ons of vul het contactformulier in met de naam die op de kruk staat. Terug naar boven. Wat doet Youmi® met mijn gegevens? Youmi® doet na het maken en versturen van de puzzelkruk niets met jouw gegevens en ook niets met de gegevens van de geadresseerde. Terug naar boven. |
Vragen- Levertijd?- Buitenland? - Bevestiging bestelling? - Gebroken letter? - Letter na-bestellen? - Kleuren van letters? - Andere kleur(en)? - Beschadiging? - Klacht? - Onbekende gever? - Gegevens privacy? Wat is de levertijd? De levertijd is tegenwoordig 3 à 4 weken, rekenend vanaf het moment van betaling. Terug naar boven. Leveren jullie ook in het buitenland? Ja, de Youmi® puzzelkrukken worden over de gehele wereld verscheept. O.a.: Belgie, Luxemburg, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Groot-Brittannie, Oostenrijk, Zwitserland, Italie, Canada, USA, Costa Rica, Verenigde Arabische Emiraten, China, Japan, Hong Kong, Fillipijnen, Singapore, Colombia en zelfs Australie. De kosten voor landen buiten Europa zijn wel wat hoger. Vraag via de contactpagina een offerte aan. Terug naar boven. Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling? Zodra je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je een bevestiging per e-mail van de betaling en van de bestelling. Terug naar boven. Wat moet ik doen met een gebroken letter? Het eenvoudigst is dit te verhelpen met wat houtlijm en de letter dan in een klem vast zetten. Als dit netjes gedaan is, is dit nagenoeg onzichtbaar. Mocht dit niet mogelijk of te lastig zijn dan kan de letter opgestuurd worden naar: Youmi Puzzelkrukken; Vosmaerlaan 9; 1401 BZ BUSSUM (dit kan per gewone brievenpost). Dan zullen wij onze best doen om de letter te repareren. Terug naar boven. Kan ik een letter na-bestellen? Letter zijn na te bestellen via de losse-letter-bestelpagina. Terug naar boven. De naam die ik wil heeft maar 4 letters, welke kleuren krijg ik dan? De volgende kleurvolgorde hanteren wij: Bij 2 letters: rood + blauw Bij 3 letters: rood + geel + blauw Bij 4 letters: rood + geel + groen + blauw Bij 5 letters: rood + oranje + geel + groen + blauw Bij 6 letters: rood + oranje + geel + groen + blauw + rood Bij 7 letters: rood + oranje + geel + groen + blauw + rood + oranje Bij 8 letters: rood + oranje + geel + groen + blauw + rood + oranje + geel Bij 9 letters: rood + oranje + geel + groen + blauw + rood + oranje + geel + groen Bij 10 letters: rood + oranje + geel + groen + blauw + rood + oranje + geel + groen + blauw Bij 11 letters: rood + oranje + geel + groen + blauw + rood + oranje + geel + groen + blauw + rood Terug naar boven. Zijn andere kleuren of kleuren-volgorde mogelijk? Onze standaard kleuren zijn: rood, oranje, geel, groen en blauw, in deze volgorde. Een andere volgorde is mogelijk. Andere kleuren niet! Wil je toch andere kleuren dan raden wij je aan om de ongekleurde versie van de puzzelkruk te bestellen, je kunt deze dan geheel naar eigen wens kleuren. Terug naar boven. Mijn kruk is beschadigd. Wat nu? Stuur in een email de aard en oorzaak van de schade, liefst met foto's. Aan de hand van die gegevens kunnen wij beoordelen wat de vervolgstappen zullen zijn. Terug naar boven. Waar kan ik met mijn klacht terecht? Ben je ergens niet tevreden over? Laat het ons weten! Mail ons of vul het contactformulier in. Wij doen ons best om de klacht netjes op te lossen. Terug naar boven. Ik heb een puzzelkruk ontvangen maar weet niet van wie. Mail ons of vul het contactformulier in met de naam die op de kruk staat. Terug naar boven. Wat doet Youmi® met mijn gegevens? Youmi® doet na het maken en versturen van de puzzelkruk niets met jouw gegevens en ook niets met de gegevens van de geadresseerde. Terug naar boven. |
|
![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |